Pogoji poslovanja

Poslovanje spletne prodajalne CANIFIT.si je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-UPB2) in na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP). Družba ni sprejela posebnega kodeksa ravnanja. Spletna prodajalna CANIFIT.si je specializirana spletna prodajalna za pasjo prehrano in opremo za pse.

OPREDELITEV POJMOV

Ponudnik je CANIFIT, Patricij Zupanič s.p., Smledniška cesta 110 4000 KRANJ , Slovenija; davčna številka SI33600171; Matična številka: 393215000

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini

Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

PRIJAVA

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Canifit.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

POSTOPEK NAKUPA

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb PORTDI NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). O nadaljnjem postopku kupca obvestimo po elektronski pošti. V primeru, da ima kupec kakšno vprašanje nas lahko kontaktira na info@canifit.si

CENE:

Vse cene na spletni strani CANIFIT.si so maloprodajne z vključenim DDV-jem.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje datum vračila blaga za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Podjetje pa lahko skladno s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo.  Vračilu priložite kopijo računa in na spletni strani izpolnite obrazec za vračilo: http://www.canifit.si/trgovina/index.php?route=account/return/insert

PLAČILO

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (skupaj z zakonsko določenim DDV), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi

DOBAVNI ROK

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 1 meseca. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.a

Za dostavo naročenih artiklov uporabljamo: GLS in občasno Pošto Slovenije po principu dostave na dom. Lahko izberete tudi osebni dvig na naslovu podjetja.

STROŠKI DOSTAVE: Strošek poštnine za naročila do 35 EUR je 4 EUR, nad 35 EUR pa je poštnina brezplačna.

Pred dostavo kupcu pošljemo elektronsko sporočilo s sledilno številko paketa in zneskom odkupnine.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupci imate možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite. Rok za ugotovitev stvarne napake je 24 mesecev od prejema izdelka. Zahtevate lahko, da:

Izdelek nam dostavite v pregled.

VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV, nakup brez DDV ni mogoč. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.canifit.si spletni prodajalni.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju CANIFIT, Patricij Zupanič s.p., Smledniška cesta 110, 4000 Kranj.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje Canifit, Patricij Zupanič s.p., skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje Canifit, Patricij Zupanič s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Canifit Patricij Zupanič s.p. © 2019.